Re: Jaki RAM?? problemowa sprawa

Autor: Remol <ralph007_at_poczta.fm>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 19:40:29 MET

Mała ilośc ramu wynika z tego iż dużo gram i Ram w chwili obecnej jest
mi najbradziej potrzebny

np grając w Call of duty 4 mam przyciecia straszne i obraz pływa a
wina netu to nie jest bo mam w porywach do 5 mega

Hmmm na rozbudowanie kompa musze jeszcze poczekac przynajmniej z rok
wiec teraz Ram tylko jaki tanszy jakis kingston czy geil kupic a
kingstona sprzedac

No chyba że doradzicie mi jakąś inną modernizację np procek i płyta no
nie wiem.....

Nie wiem czy bede krecil te pamieci prawdopodbnie nie wiec nie wiem
czy trzeba kupowac te cl2.5 z tymi radiatorami do normalnego
uzytkowania moze jakies zwykłe no nie wiem wypowiedzcie się