Re: LG GSA 4163 (A106) - problemy z DL

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUN_TO_at_interia.pl>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 16:16:34 MET

www.cdrinfo.pl <- tutaj leżą biosy A105, A106

> Ja mialem oryginalnie A100, a kolega
> ktory kupil z pol roku po mnie juz A106. Obydwaj ostatnio przesiedlismy
> sie na A105 i obydwaj po testach stwierdzilismy ze plytki nagrywaja sie
> z mniejsza iloscia jitters i innych takich, wiec polecam, przy okazji
> moze tez znikna problemy z DL? Tylko nie bedziesz mial juz jak wrocic w
> razie czego do A106...

Czemu nie?? Ja ostanio wgrałem do swojej a106 stwrdziłem że mi płytek DL
nie pali i wróciłem do A105

A ta nagrywarka ma tak z dvd+dl <- nowych płyt DL nie nagra :| ,albo
znaleźć stare czyste DLki (praktycznie nie możliwe) albo kupić drugą
nagrywarkę za ~115zł z DL i LS....

> A probowales w jakims NERO? Przeciez dodaja to gratis do tej
> nagrywarki... sproboj tam DL.

Nie nagra. Wyłoży się na początku odrazu.

--
Saper/nolin11
gg:4476700