Re: Laptop 17'' - prośba o ocenę.

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Sat 22 Dec 2007 - 22:30:03 MET

> Proszę nie piszcie tylko o komputerze stacjonarnym lub konsoli, ja już
> też wspominałem, mała chce mieć laptopa 17 cali. :/
>
> Dzięki za wszelkie sugestie.

tak sobie czytam wypowiedzi poprzednikow i za przeproszeniem glodne kawalki
moralizaorskie wciskacie czlowiekowi.
Jest potrzeba zakupu sa 2 modele do wyboru i teraz trza doradzic co
lepsiejsze i tyle.

Co do 2 modeli Acer7720 z grafiką NVIDIA GeForce 8400M GS 256MB, oraz
Toshiba P200-1B8 z grafiką Intela X3100 zdecydowanie wybralbym Toshibe.

2 lata gwarancji to podstawa dla lapcia (zwykle Acer daje rok ale nie chce i
sie szukac czy w tym przypadku tak jest)
Serwis Acera jest koszmarny. Wykonanie Toshiby jest co tu duzo gadac lepsze.
Dziewczynie mysle ze ww. karta Toshiby w zupelnosci wystarczy.
A znajac mentalnosc mlodziezy raczej bedzie zalezalo na tym zeby GG lazilo i
Necik funkcjonowal.

zdrowko
x4y4