Re: problem z pełnoekranowym wideo na TV przez karte nvidia

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Wed 19 Dec 2007 - 23:02:29 MET

> podobny, czyli żaden. Gdzie w zakładkach tego durnego panelu sterowania
> znaleźć zakładkę o pełnoekranowym wideo?
brak ?

ja ustawiam klonuj obraz i na obu mam ten sam obraz, innego sposobu na
normalne oglądanie filmów nie znalazłem, jeśli w trybie pełnoekranowaym
na TV masz czarne pole zamiast filmu to ustaw sobie ffdshow i bedzie
działać, co do filmów DVD to w power DVD ustawiam TV jak wyświetlacz
podstawowy i też działa.