problem z pełnoekranowym wideo na TV przez karte nvidia

Autor: Jacek Pietruszczak <jpietruszczak_at_gazeta.pl>
Data: Wed 19 Dec 2007 - 22:16:53 MET

Witam,
Do tej pory przez kilka lat miałem karty ATI i wszystko chodziło ładnie, ale
ostatnio zmieniłem kartę na NVidie i chociaż z wydajności jestem zadowolony
(8800 GT jeszcze podkęcone), to nie umiem ustawić telewizora, żebym mógł
oglądać filmy na TV. Robię wszystko tak, jak w tym artykule (trochę stary
jest, ale nie powinno to robić różnicy):
http://www.benchmark.pl/r.php?file=http://...V/strona-2.html
...efekt jest taki, że na ekranie telewizora mam wycinek pulpitu i film
widać, ale w okienku, a nie na pełnym ekranie. Co robie nie tak? Czy jest
jakiś poradnik dla "nowych" u nvidi, bo jestem wsciekly, ze nie moge nic
ustawic.
Ta nowa wersja sterowników (ostatnia WHQL) ma inne ekran niż w tym artykule,
a ustawienia praktycznie sie zgadzają - jest klon, monitor główny i
dodatkowy, te ustawienia co są podobną są u mnie takie same. Ja we
właściwościach ekranów windowsa ekran nr 2 jest niepodświetlony, to na tv
widać pulpit i wszystko co sie na nim robi, ale jak włacze tam ekran 2, to
widac tylko tapete windowsa i nic wiecej. Cos jest powalone, tylko nie wiem
co..
Próbowałem też podłączyć ten sam telewizor do laptopa z Vistą i efekt jest
podobny, czyli żaden. Gdzie w zakładkach tego durnego panelu sterowania
znaleźć zakładkę o pełnoekranowym wideo? w nView jest coś takiego, ale zadne
zmiany nie przynoszą absolutnie żadnego efektu. Kurcze, no nie wierzę, że
zaden użytkownik kart nVidia z NAJNOWSZYMI sterownikami nie korzysta z
wyjścia TV-out, żeby mi pomóc. Chyba wyznaczę nagrodę dla osoby, która mi
pomoże - powiedzmy 50 zł (ale pomoc musi być skuteczna;-)

I znalazłem jeszcze coś takiego w najnowszej dokumentacji do realeasu
sterowników (wydaje mi się, że to może mieć związek z moim problemem, ale z
drugiej strony to chyba byłby skandal, żeby taki błąd był we wszystkich
nowych kartach i sterownikach)..
:
Video Playback in nView Clone and Span Modes
. Problem
With nView Clone or Span mode enabled, video playback appears on only one
display under the following conditions:
. Under nView Clone mode, when full-screen video mirror is not used.
. Under nView Span mode, when full-screen video mirror is not used and the
video is positioned to span across both monitors.
. Explanation
With applications that render using the hardware overlay-such as DirectX
applications-the default driver behavior is to enable the hardware overlay
when
nView Clone or Span mode is enabled.
Because the driver supports only one hardware overlay, the video appears on
only one
display.
Bede niezwykle wdzięczny za pomoc,
Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak

--
"It's nice to be important, but it's important to be nice" Roger Federer