Re: problem z pełnoekranowym wideo na TV przez karte nvidia

Autor: Jacek Pietruszczak <jpietruszczak_at_gazeta.pl>
Data: Wed 19 Dec 2007 - 23:18:23 MET

> ja ustawiam klonuj obraz i na obu mam ten sam obraz, innego sposobu na
> normalne oglądanie filmów nie znalazłem, jeśli w trybie pełnoekranowaym na
> TV masz czarne pole zamiast filmu to ustaw sobie ffdshow i bedzie działać,
> co do filmów DVD to w power DVD ustawiam TV jak wyświetlacz podstawowy i
> też działa.

***widzisz, to nie o to chodzi - mając kartę ATI ustawiałem tak, że pulpit
windows, który jest w rozdziałce 1680x1050 jest niby też sklonowany i na
ekranie TV widać to co na kompie (trzeba przesuwać myszą, bo TV ma mniejszą
rozdziałkę), ale jak się właczyło dowolne wideo (czy to xvida spod
sub-edita, czy to wmv spod WMP czy to DVD spod Power DVD) to ekran na tv
przeskakiwał na fullscreen, film idealnie mieścił się na nim, a na kompie
był wciąż windows, więc dało się pracować, czy nawet zminimalizować okno z
filmem do paska. Tak próbuje ustawić kompa, a nie mogę, a wiem że się dało,
przynajmniej w starszych sterownikach, co pokazuje artykuł na benchmarku...

Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak