Re: Fujitsu czy Acer?? Pytanie do znających te marki

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 16 Dec 2007 - 19:58:53 MET

Michal AKA Miki napisał(a):

> Niemniej jednak faktem jest, ze noteboki Acera sprzed dwoch lat i starsze
> cechowala wyjatkowa tandetnosc, jesli chodzi o dobor jakosci plastikow i
> lakierowania..

Mam widocznie jakiś specjalny produkt bo mój Acer Aspire 5021 chodzący na
okrągło od 2,5 roku wygląda dokładnie tak samo jak przy zakupie. No, może
klawisze nie są już pierwszej świeżości :)

Nie rozumiem tego czepiania się na siłę Acera. Widziałem padnięte Toshiby
Qosmio po trzech miesiącach użytkowania, widziałem walnięte zasilacze w
nowych HP seria 6715s (pisałem o tym na grupie), osobiście reklamowałem
Fujitsu Siemens, które padły po jednym dniu użytkowania (martwa matryca),
Asus ze swoimi bateriami itd, itp

Acer wcale nie jest bardziej awaryjny niż inne marki a bije je na głowę
wyposażeniem. Szkoda tylko, że ta gwarancja jest tylko roczna. To trochę na
dzisiejsze czasy za mało

Powiem natomiast, że bardzo mi się podoba nowa seria FS Esprimo. Bardzo
ładnie zrobione laptopy. Szkoda tylko, że takie spartańskie. Mógłby
wreszcie FS zacząć pakować trochę "gadżetów" do swoich wyrobów bo 4 gniazda
USB to na dzisiejsze czasy zdecydowanie za mało

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098