Re: Rozmiar składanki i drukarka igłowa

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 17 Dec 2007 - 02:09:13 MET

Użytkownik "Bernard" <bernard@earth.net> napisał w wiadomości
news:476533dd$0$19164$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Nic podobnego. Dowoloną wysokość strony można ustawić wysyłając odpowiedni
> kod EscP, i robi to niemal każdy program, który steruje taką drukarką.

Hmm.. tak sobie pogooglalem i wyglada na to, ze sie mylilem :) Przynajmniej
w teorii, bo praktycznie tego nie sprawdzalem...

Do Buster'a:
tutaj masz kody escapowe do epsona: http://guideme.itgo.com/atozofc/ch73.pdf
jesli chcesz wydac komende sterujaca, wystarczy zrobic plik tekstowy
zawierajacy taki kod (lub serie kodow), a nastepnie skopiowac go do drukarki
(poleceniem copy twojplik lpt1)

Pozdrawiam
Michal