Re: Fujitsu czy Acer?? Pytanie do znających te marki

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 16 Dec 2007 - 00:29:15 MET

Użytkownik "analog" <analog@u-sun.op.peel> napisał w wiadomości
news:fjuhim$6pe$1@nemesis.news.tpi.pl...

> 2.5 roku. To wypadało by go wreszcie włączyć ;)

Ech zlosliwosci :)
Moze kolega jest farciarz... zreszta pewnie wiecej jest takich farciarzy, bo
nie moze byc tak, ze wiekszosc sprzetu wypuszczanego na rynek sie psuje... w
koncu firma jeszcze istnieje.

Niemniej jednak faktem jest, ze noteboki Acera sprzed dwoch lat i starsze
cechowala wyjatkowa tandetnosc, jesli chodzi o dobor jakosci plastikow i
lakierowania.. nie wiem, czy cos sie zmienilo, ale generalnie po paru
miesiacach plastiki sie odbarwiaja, schodzi z nich lakier (w tych
wycieranych miejscach) i laptop wyglada zalosnie... Mysle, ze wlasnie
slabiutkie obudowy sa jednym ze zrodel problemow (naprezenia, do ktorych ten
plastik dopuszcza sa zabojcze dla matryc i plyt elektroniki)

Pozdrawiam
Michal