Re: PCMCIA kontra usb

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Dec 2007 - 18:15:53 MET

xxxx wrote:
> Witam
> Co lepiej kupic z analogicznych urządzeń (ta sama firma, parametry)
> to jest na PCMCIA czy na USB.. (mam laptopa zarówno z PCMCIA jak i
> USB)
> Jakie sa za a jakie przeciw?

Przede wszystkim kartę na USB bardzo łatwo złamać, chyba, że jest z
kabelkiem (ale wtedy trzeba ją gdzieś ustawić). Na dłuższą metę obie opcje
są uciążliwe. PCMCIA jest znacznie wygodniejsza, chyba, że planujesz
zainstalować w tym slocie coś innego (np. kartę TV). Poza tym parę wolnych
portów USB zawsze się przyda.
Ja używam karty na PC Card i bardzo ją sobie chwalę. Choć oczywiście
najlepszym wyjściem jest instalacja karty wewnątrz komputera, pod
warunkiem, że on na to pozwala.

k,