Problem z portem USB

Autor: Raff <raf_at_mm.pl>
Data: Sun 16 Dec 2007 - 17:51:03 MET

Witam,
Może ktoś z Was spotkał się z takim problemem... Mam leciwego kompa,
Athlon, płytka KM400 - ECS, 1GB Ram. Od pewnego czasu (XP SP2) nie mogę
usunąć programowo żadnego urządzenia USB - czy to pendrive-a, hdd na usb
czy jakiejś karty (wifi itp). mam komunikat że nie można zatrzymać
urządzenia w tej chwili, choć nic z nim nie robię. Wyłączyłem antywira,
firewalla, nic nie grzebie mi po usb. Na dodatek zapis na pendrive-a
jest dużo wolniejszy niż kiedyś. Przeinstalowałem sterowniki VIA,
najpierw odinstalowałem USB z systemu, sam się dodał, poten te drivery
VIA. Nie mam pomysłu, a nie chcę reinstalować systemu. Ktoś z Was wie,
gdzie szukać problemu?
Pozdrawiam
Raff