Re: PCMCIA kontra usb

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Dec 2007 - 18:26:49 MET

Był 16 grudzień 2007 roku (niedziela) gdy o godz. 18:15, wszystkim znany
*KILu* napisał(a):

> Przede wszystkim kartę na USB bardzo łatwo złamać, chyba, że jest z
> kabelkiem (ale wtedy trzeba ją gdzieś ustawić). Na dłuższą metę obie opcje
> są uciążliwe. PCMCIA jest znacznie wygodniejsza, chyba, że planujesz
> zainstalować w tym slocie coś innego (np. kartę TV). Poza tym parę wolnych
> portów USB zawsze się przyda.
> Ja używam karty na PC Card i bardzo ją sobie chwalę. Choć oczywiście
> najlepszym wyjściem jest instalacja karty wewnątrz komputera, pod
> warunkiem, że on na to pozwala.
>
> k,

W tej chwili najbardziej rozglądam się za kartą wifi do laptopa.
Najprawdopdobniej na tym zakupie się nie skończy. W dlaszej częsci - pewnie
jakiś tuner TV-FM..i cos tam jeszce. W chwili obecnej z zewnętrznuych
urządzeń do tegoż laptopa mam odbiornik gps na usb.

Jak wspomniałem - najgorętszą, aktulaną potzrebą jest zakup karty WIFI.

A czy sa karty WIFI pcmcia z wejściem na dodatkową antenę (czy to jest
istotne?) - przeglądnąłem troszkę produktów i raczej nie pamietam abym sie
gdzies na taką kombinację natknął (jest pzry EDIMAXIE na usb)

--
Pozdrawiam