Re: Sound Blaster ponownie.

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Sun 16 Dec 2007 - 09:01:39 MET

> Chyba 3330? ;) To porządne głośniki, ale podobnie jak 99% zestawów

Zdecydowanie 3300 :), tak mówi tabliczka znamionowa i faktura ;))

> komputerowych cierpią na brak "środka". Myślę że z nową kartą wyraźniej

Tak, te satelitki z membranami tytanowymi tak mają.

> słyszysz wysokie tony (te mikroprzetworniki w kolumienkach dodatkowo je

to nie o to chodzi, trudno tutaj opisać wrażenia odsłuchowe

> Audigy1 defaultowo mają dosyć "zbasowany" (ale niezbyt czysty) dźwięk. Sam
> miałem taką kartę i po przesiadce na aktualną basu zrobiło się "mniej".
> Kwestia co komu pasuje...

To tez nie o to chodzi, chodzi o ogólne wrażenie dzwięku garkowatego. Podobny
dzięwiek mam w wbodowanego chipsetu na płycie (jakis tam realtek z ac97). Zakup
karty SB nic nie wniósł oprócz strat w portfelu ;(

> Chyba nie, bo mikser systemowy odwołuje się do hardware karty. W najgorszym

A może ?, poprzednia dawała mi do suwaków dostep a dodatkowo do korektora i
efektów.
Sa tutaj Panowie od rejestrów może cos podpowiedzą ??

> razie kup to co miałeś, są po ok. 50zł na znanym serwisie aukcyjnym :)

Tez o tym myslałem, szkoda,ze nie podjałem tej decyzji od razu. W sumie dałem 20
zet więcej i mam nową ale z kłopotami :))

Pozdrawiam
Piotr