Re: Sound Blaster ponownie.

Autor: Silent_Bob <ndchoros.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 15 Dec 2007 - 20:51:49 MET

Golibroda <ala@ma.asa> napisał(a):

> Mam Creativa I-trigue 2.1 3300, myslę, że niezłe.

Chyba 3330? ;) To porządne głośniki, ale podobnie jak 99% zestawów
komputerowych cierpią na brak "środka". Myślę że z nową kartą wyraźniej
słyszysz wysokie tony (te mikroprzetworniki w kolumienkach dodatkowo je
uwypuklają). Stąd wrażenie "płaskiego/ostrego" dźwięku. Jak masz możliwość,
to podłącz jakieś normalne słuchawki i sprawdź.

> Ale poprzednie brzmienie mi bardziej pasowało. Podkreciłem sobie tymi
> widnowsowymi suwakami i było git ;)

Audigy1 defaultowo mają dosyć "zbasowany" (ale niezbyt czysty) dźwięk. Sam
miałem taką kartę i po przesiadce na aktualną basu zrobiło się "mniej".
Kwestia co komu pasuje...

> Może można je jakoś odblokować w rejestrze to przeciez karta je tylko
wyłaczyła a nie zaspawała ;))

Chyba nie, bo mikser systemowy odwołuje się do hardware karty. W najgorszym
razie kup to co miałeś, są po ok. 50zł na znanym serwisie aukcyjnym :)