Re: 2x250GB czy 1x500GB?

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 15 Dec 2007 - 16:31:01 MET

RadoslawF pisze:

> Czyli dla "wzrostu wydajności w ładowaniu systemów" świadomie
> ryzykujesz utratę danych. Ja tam wolę poczekać kilka minut
> więcej na start systemu czy kilka minut dłużej na start
> aplikacji i nie martwić się o dane na dysku.
> A jak jeszcze sobie przypomnę że czas od kliknięcia na ikonkę
> do uruchomienia programu zależy nie tylko od szybkości dysków
> to na amatorów RAID w domowych komputerach spoglądam z
> nieukrywanym politowaniem.
>
> Pozdrawiam
backup ważnych danych to podstawa, a i do dysków widocznie miałem
szczęście, bo niespodziewanie nie padały, jedynie samsungi ale to nie w
raidzie. a co do prędkości to nie żadna sprawa życia i śmierci a po
prostu wygoda.. (mówię o ładowaniu "dużych programów") czy też OS (który
jest dość szybko po włączeniu dostępny)
nie polecam zresztą RAID bezkrytycznie.. co kto lubi