obudowa LAN do dysku twardego

Autor: Bartek Wiecek <dante_at_ciach.eranet.pl>
Data: Sat 15 Dec 2007 - 16:34:11 MET

Witam
przymierzam sie do zakupu obudowy na dysk twardy 3,5 która będzie wyposazona
w port LAN.
Zalezy mi na tym by dysk był widoczny w otoczeniu sieciowym MSWindows bez
potrzeby stosowania zadnego dodatkowego softu.
Prędkość przesyłu na poziomie 100Mbps w zupełności mi wystarczy (i tak
wiekszosc kompów w domu mam przypiętych po wlanie :-) )
Wpadly mi dzis na giełdzie w oczy produkty dwóch firm. IceBox i Welland.
(ten pierwszy jest o 50 % droższy od drugiego)
Czy ktos z Was ma taki sprzęt i moze sie podzielic wrażeniami z jego
uzytkowania? bede naprawde wdzięczny za wszelkie informacje, odczucia,
opinie.
Obudowa wraz z zamontowanym w niej dyskiem ma mi słuzyc jako serwer plików w
sieci domowej. Nie potrzebuję kontroli dostępu ani niczego takiego. Ot
proste udostępnianie danych. Czy Welland sprawdzi sie w tej roli czy raczej
trzeba inwestować w ICEBox'a?
pozdrawiam
Bartek