Re: Komputer na EPOX 8KTA2 - awaria - diagnoza

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 15 Dec 2007 - 15:32:08 MET

Szczesiu pisze:
> Witam
>
> Wziąłem do domu (tak na przeczekanie do spadku cen podzespołów)
> uszkodzony, stary komputer na EPOXie 8KTA2 (do tego Athlon 800, GF2MX,
> SB PCI 16). Po włączeniu komputera nie pojawia się obraz na ekranie,
> startuje dysk, słychać rytmiczne piszczenie (ok 1 s pisku 2 s przerwy i
> tak w kółko).

jak płyta piszczy to już jest szansa, ze jest sprawna (oczywiście
pewności nie ma)
teraz znaleźć manual do tej płyty w necie i odczytać, co ten konkrety
układ pisków oznacza (pamięć, grafika etc)
a po pierwsze wyjąć k. dźwiękową, jak masz to zamienić na inne pamięci,
grafikę i metodą podmiany "eliminować" kolejne podzespoły
pozdr