Komputer na EPOX 8KTA2 - awaria - diagnoza

Autor: Szczesiu <szczesiu_at__wytnijsetokurde_pf.pl>
Data: Sat 15 Dec 2007 - 14:42:55 MET

Witam

Wziąłem do domu (tak na przeczekanie do spadku cen podzespołów)
uszkodzony, stary komputer na EPOXie 8KTA2 (do tego Athlon 800, GF2MX,
SB PCI 16). Po włączeniu komputera nie pojawia się obraz na ekranie,
startuje dysk, słychać rytmiczne piszczenie (ok 1 s pisku 2 s przerwy i
tak w kółko).

Czy na tej podstawie da się zdiagnozować usterkę, czy potrzeba więcej
informacji?

Prawdopodobnie "płyta się zepsuła", ale czy można wykluczyć uszkodzenie
procka / zasilacza / karty graficznej?

Szukałem instrukcji do płyty, ale nie znalazłem.

Dysponuję podstawowym modelem multimetru i dobrymi chęciami.

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.