Re: Laptop - drastyczny spadek wydajności po wymianie zasilacza.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 22:53:50 MET

Dnia Wed, 12 Dec 2007 22:29:23 +0100, Karol napisał(a):

> [...]
[...]
> Na tyle na ile jestem w stanie wyczuć (aplet superkaramby monitorujący stan
> komputera) to taktowanie się nie zmienia. Ale faktycznie gdy ręcznie
> ustawię obniżenie taktowania o 87% to efekty są podobne. Pozostaje pytanie
> dlaczego samo się tak przełącza, jeśli to jest to.

U mnie świetnie w roli zarządzania procesorem sprawdza się darmowy
programik RightMark CPU Clock Utility.

Popatrz jeszcze, czy winnym nie jest jakiś proces lub usługa, która
zajmuje cały czas procesora i która akurat w tym czasie została
zainstalowana w systemie. Polecam Process Monitor z Sysinternals, gdyż
ma wbudowaną ładną historię zdarzeń.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/