Re: jaka najlepsza rozdzielczosc matrycy dla laptoppa 15'

Autor: Adax <AdaxWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 22:02:16 MET

> Otóż to! Ja mam na 15.4'' panorama rozdzielczość 1600x1080 i bardzo to
> sobie chwalę. Jak potrzebuję dużej przestrzeni, to używam rozdz.
> natywnej. Jak czytam tekst, to przełączam na 1280x800.

no co TY, chyba zartujesz... na panelu tylko nrozdz. atywna nie gryzie w
oczy! Wiem bo roznie testowalem

> zaskoczony tym, że 1280x800 na natywnej 1600x1080 wygląda naprawdę
> nieźle. Owszem, widać, że tekst nie jest idelanie ostry, ale jest to
> jak najbardziej wygodna jakość obrazu.

aaa chyba, ze takkk... wiec widzisz, ze glupotą jest kupić za dużą (gdy
takowej nie potrzebujesz!) i potem bawic sie w przelączanie i udawanie, ze
jest OK :0

> Natomiast kolega ma na matrycy panoramicznej 15.4'' rozdzielczość
> natywną 1900x1280. I u niego 1280x800 wygląda jeszcze lepiej.
> Więc dla mnie wniosek jest oczywisty: niech producenci robią matryce o
> coraz większych rozdzielczościach, aż wielkość piksela będzie miała
> takie znaczenie jak niegdyś wielkość plamki w monitorze CRT.

Nie ma sprawy, jak osiągną rozdzielczość naprawde wysoką, cenę sobie
odpowiednio zazyczą też :) No i przełączanie rozdzielczosci... rozsmieszyles
mnie strasznie. Bądź rozsądny nikt nie kupuje lapka 15 lub 15,4 do celów
grafiki, a tylko wtedy wytlumaczylbym sobie tak wysoką rozdzielczosc.
Zgadzam sie z autorem pytania -powyzej 1280 nie ma sensu i wiem co mowie, bo
pracuje na roznych panelach i lapkach.