Re: jaka najlepsza rozdzielczosc matrycy dla laptoppa 15'

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 23:39:12 MET

On Wed, 12 Dec 2007 22:02:16 +0100, "Adax" <AdaxWYTNIJTO@op.pl> wrote:

>aaa chyba, ze takkk... wiec widzisz, ze glupotą jest kupić za dużą (gdy
>takowej nie potrzebujesz!) i potem bawic sie w przelączanie i udawanie, ze
>jest OK :0

Mnie pasuje tak jak jest.

>Nie ma sprawy, jak osiągną rozdzielczość naprawde wysoką, cenę sobie
>odpowiednio zazyczą też :) No i przełączanie rozdzielczosci... rozsmieszyles
>mnie strasznie.

E, nie przesadzaj. U mnie się to robi skrótem klawiszowym i jest po
prostu wygodne. Zależy co Ci trzeba.

>Bądź rozsądny nikt nie kupuje lapka 15 lub 15,4 do celów
>grafiki, a tylko wtedy wytlumaczylbym sobie tak wysoką rozdzielczosc.

Nie wiem, czy _nikt_ nie kupuje do grafiki. Mnie odpowiada to, że jak
chcę poobracać zdjęcia, czy po prostu mieć dużo przestrzeni na
pulpicie, to jestem w natywnej. A jak chcę siąść dalej od monitora i
poczytać coś, to przełączam się na niższą rozdzielczośc i jest git.

>Zgadzam sie z autorem pytania -powyzej 1280 nie ma sensu i wiem co mowie, bo
>pracuje na roznych panelach i lapkach.

Niby tak, ale jednak trochę jest to kwestia gustu, o czym się ponoć
nie dyskutyje :) Inna sprawa, że ja zawsze lubiłem małe literki. Na
monitorze 14'' pracowałem przy rozdzielczości 1024x768.

--
z/svc