Re: [Głośniki 2.0] Które wybrać?

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Tue 11 Dec 2007 - 11:20:29 MET

Szukam głośników 2.0 (ewe. 2.1)... jak najlepiej spożytkować kwotę do
50-60PLN na ten cel? Głośniki mają być... po prostu dobre. Audiofilem
nie jestem... ale denerwuje mnie jak np. po przesłuchaniu kilku
cięższych CD, wydają one z siebie dźwięk porównywalny jaki mamy wtedy
gdy dopadnie nas niestrawność żołądkowa.

==
Creative Gigaworks t20 kosztują od 170 zł. Obenie jest promocja polegająca
na zwrocie 60 zł przez producenta.
Wyjdzie więc 110-120 zł.
Głosniki są rewerlacyjne i nie mają żadnej konkurencji w tej klasie cenowej.
S.
.