[Głośniki 2.0] Które wybrać?

Autor: XWindowsMen <xwindowsmen_at_gmail.com>
Data: Tue 11 Dec 2007 - 10:56:15 MET

Witam.
Szukam głośników 2.0 (ewe. 2.1)... jak najlepiej spożytkować kwotę do
50-60PLN na ten cel? Głośniki mają być... po prostu dobre. Audiofilem
nie jestem... ale denerwuje mnie jak np. po przesłuchaniu kilku
cięższych CD, wydają one z siebie dźwięk porównywalny jaki mamy wtedy
gdy dopadnie nas niestrawność żołądkowa.

Pokój jest mały generalnie... także raczej jest tylko miejsce na
sprzęt 2.0. Domyślam się jednak, że im większa powierzchnia głośnika -
tym dźwięk jest lepszy... także... fajnie by było jak jednak miały by
trochę gabarytów. Pozdrawiam, życząc miłego dnia.