Re: [Głośniki 2.0] Które wybrać?

Autor: Michał <mmmm_at_edwew.pl>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 21:07:53 MET

>Pokój jest mały generalnie... także raczej jest tylko miejsce na
sprzęt 2.0. Domyślam się jednak, że im większa powierzchnia głośnika -
tym dźwięk jest lepszy... także... fajnie by było jak jednak miały by
>trochę gabarytów. Pozdrawiam, życząc miłego dnia.

Jak masz wzmacniacz w karcie muzycznej lub jakiegoś Zodiaka z demobilu który
robił by za wzmacniacz to nie zastanawiał bym się tylko kupił normalne
kolumny na allegro. Kiedyś widziałem kolumienki Diory takie jak mam obecnie
za śmieszne pieniądze, jakieś 70zł. Jeśli znalazł byś na oryginalnych nie
zniszczonych głośnikach Tonsila, to żaden Creativ nie zagra tak jak te
pełnowymiarowe kolumienki. U mnie takie kolumienki ciągnie SB LIVE 1024 bez
dodatkowego wzmacniacza i gra całkiem głośno jak na pokój w bloku.

Pozdrawiam