ata na msi 875p neo

Autor: zpos <zpos_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 22:26:31 MET

hi!
mam taka plyte jak w temacie; do tego podlaczony dysk sata jakis 250gb oraz
2dyski po 80gb stare ata (barracuda 4 oraz 5) na tym sata mam xp.
chce se doinstalowac win98, zeby nie napsuc to odlaczam ten sata z xp i chce
tylko dzialac na tych starych (niewazne 1 czy 2) i nie moge zainstalwoac
systemu:( nie rusza wogole instalacja, nawet za pomoca dyskietki startowej.
co mam zrobic? mozliwe, ze zostaly doinstalowane do tych dyskow takie
sterowniki, przez ktore nie moge zainstalowac win98se? nie ja instalowalem
system i nie ja te dyski konfigurowalem. faktem jest, ze jak nawet do starego
kompa chce jakis z nich podlaczyc (stara płyta msi jeszcze pod p3) to nawet
tam nie widać teraz dysków!:(
co robić?
pzdr