Re: możliwości HDA/Azalia

Autor: Arek <arkady_at_onet.pl>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 22:27:55 MET

Użytkownik "K3" <m.markiewicz@interia.pl> napisał w wiadomości
news:230c3553-214e-4aca-bf20-d881ef23b461@w28g2000hsf.googlegroups.com...
On 10 Gru, 21:55, "Arek" <ark...@onet.pl> wrote:
> A jak ustawić, żeby pojawiały się "dwie" karty?
> Teraz widać tylko jedną SoundMax Digital Integrated HD Audio.
> W BIOSie jest opcja HDA na auto (jest jeszcze tyllko Disabled).
>
> --
> Arek

w BIOS na auto, a w sofcie do karty zaznacz mikrofon przedniego
panelu, czy cos takiego bylo (chwilowo nie pamietam, teraz lece na
P5B, jutro wracam do Commando z HDA, wiec moge wrzucic screeny)
zaznaczasz to, restart i w programach np skype wybierasz ktoredy ma
isc dzwiek

W Sofcie (sory jeśli ntg) nie ma takiej opcji, albo nie mogę znaleźć.
Proszę o screeny, z góry dzięki.

--
Arek