Re: instalacja XP....pomocy

Autor: Tomek Z <tomzaw1_at_wp.pl>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 22:20:08 MET

Użytkownik "himen1330" napisal:

> witajcie, kupilem sobie laptopa Toshibe, i chcialem zainstalowac
> windowsa xp, i wywala mi komunikat ze nie wykrywa dysku......mam
> dyskietke z sterownikami ale w lapku nie mam FDD i co mam zrobic? zna
> ktos rozwiazanie tego problemu?

sciagnij sobie program nLite.... (jest po polsku) skopiuj sobie instalke XP
do jakiegos folderu, Odpal nLite... wskaz programowi folder z instalka (np
C:\instalka_windows), potem nacisnij przycis bodajze dalej....a nastepnie
nacisnij (integracja sterownikow -jak dobrze pamieram, i tworzenie
botowalnego obrazu) nastepnie znowu dalej....program poprosi o wskazanie
folderu gdzie masz ODPOWIEDNIE sterowniki SATA do swojego kontrolera
zainstalowanego w lapku. Program Zintegruje sterowniki SATA a na sam koniec
stworzy obraz ISO...takowy obraz nagraj na plytke i jezeli wszystko jest OK
dysk powinien byc widoczny dla instalatora WINdows.