Re: Pojemność microSD a SD

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Fri 07 Dec 2007 - 16:45:43 MET

> A jesteś pewien że dysk hybrydowy będzie poprawnie działał
> po zajechaniu pamięci flash. Ja mam wątpliwości i do czasu aż
> ktoś je rozwieje dysku hybrydowego nie kupię.

no pewnie ze lepiej trzymac cenne dane na niezawodnych dyskach
mechanicznych niz polecac je ulotniej pamieci flash ;)))
kon tez kiedys mniej smierdzial niz samochod, co nie
znaczy ze kon nie smierdzi

poza tym jak niebezpieczne moze byc "zajechanie" pamieci
flash w porownaniu do np. urwania sie ramienia glowicy
w dysku mechanicznym (pisze to majac ciagle na uwadze
3 lata gwarancji na dysk - urzedzenie dostaniesz nowe
tylko co z danymi) ??

Zz