Re: nowy laptop przymusowo z vista?

Autor: Przemek <gawdzikp_nospam__at_o2.pl>
Data: Fri 07 Dec 2007 - 16:57:38 MET

Dnia Wed, 5 Dec 2007 14:35:24 +0100, PAndy

> coz nie bede prowadzil wielkiego sporu ale widac ze nie masz bladego
> pojecia o rozwiazaniach stosowanych w viscie (chociazby DRM ktory
> wymusza szyfrowanie driverow)

Skoro na podstawie jednej mojej wypowiedzi takie rzeczy widzisz to winszuje
wzroku i podejścia do ludzi. Nic nie wiesz o mojej wiedzy, nie znasz mnie,
nie studiowałeś/pracowałeś/pracujesz ze mną więc takie gadki to sobie dla
dzieci neo zostaw.

> vista wymusza uzycie mocnego sprzetu by zblizyc sie wydajnosciowo do np
> windows xp czy 2000 - jesli mam placic za to by para szla w gwizdek to
> ja dziekuje.

Kto ci każe wogóle używać Visty? Dla mnie to możesz nawet nie używać
komputera. Vista dobrze chodzi na athlonie 1800 z 1GB ram czy nawet na
wirtualnej maszynie uruchomionej na takim komputerze.

Podałeś jeden, dokładnie jeden argument przeciw, który i tak nie ma w tym
momencie znaczenia. Za vistą przemawia nawet tech ReadyBoost, której w xp
czy nawet w linuxie nie posmakujesz. Lepszy dziennik zdarzeń i
usprawnienia, które w xp wymagały instalacji płatnych programów.