Re: Pojemność microSD a SD

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Fri 07 Dec 2007 - 17:32:04 MET

Dnia 2007-12-07 16:45, Użytkownik Zz napisał:

> no pewnie ze lepiej trzymac cenne dane na niezawodnych dyskach
> mechanicznych niz polecac je ulotniej pamieci flash ;)))
> kon tez kiedys mniej smierdzial niz samochod, co nie
> znaczy ze kon nie smierdzi

W sytuacji kiedy samochód rozwijał prędkość porównywalną
z koniem a kosztował ileś razy drożej wybór był jeden. :-)

> poza tym jak niebezpieczne moze byc "zajechanie" pamieci
> flash w porownaniu do np. urwania sie ramienia glowicy
> w dysku mechanicznym (pisze to majac ciagle na uwadze
> 3 lata gwarancji na dysk - urzedzenie dostaniesz nowe
> tylko co z danymi) ??

Pamięć flash zajeździłem osobiście w palmtopie, dysków
miałem wielokrotnie więcej i mechanicznie nie zajechałem
ani jednego. A mam jeszcze w używaniu 0,5GB który
ma kilkanaście lat.

Natomiast obawiam się czy po zajechaniu pamięci flash
w takim dysku będzie można jeszcze go używać ?
Jesteś w stanie odpowiedzieć na to pytanie czy będziemy
pieprzyć o koniach i kilkunastoletnich starych dyskach ?

Pozdrawiam