Re: szybki skaner A4?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Wed 05 Dec 2007 - 18:11:53 MET

Lukasz Sczygiel pisze:
> Jak kartki nie sa pomietolone albo pozginane to szyby nie trzeba
> Jesli robisz duzo takich skanow a jakosc nie jest najwazniejsza to moim zdaniem
> warto.
Dużo to może nie, ale codziennie wracam z terenu i mam do zestanowania
kilka-kilkanaście kartek (które przeżyły przeróżne przygody), jak wrócę
późno - to się zbieże z paru dni ładna kupka. Część to są faktury, część
- protokoły pisane na przedziwnych drukach, ogólnie śmietnik...

Sprawa z aparatem jest o tyle niewygodna, że miejsca mam troche mało -
robienie jakichś partyzanckich statywów rozstawianych przy każdej okazji
- po 2-3 razach się odechce, zagracanie 0.5m2 na stałe też nie wchodzi w
grę. W końcu - do skanowania jest skonstruowane urządzenie co się zwie
skaner, tylko sprawa dobrania odpowiedniego.

> Oczywiscie jesli linux tu jest jakkolwiek istotny.
Nie jest wymagany (mam na laptopie windoze), ale byłoby to bardzo mile
widziane.