Re: szybki skaner A4?

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Dec 2007 - 17:58:33 MET

> Dużo to może nie, ale codziennie wracam z terenu i mam do zestanowania
> kilka-kilkanaście kartek (które przeżyły przeróżne przygody), jak wrócę
> późno - to się zbieże z paru dni ładna kupka. Część to są faktury, część
> - protokoły pisane na przedziwnych drukach, ogólnie śmietnik...
Czyli tragedii tez raczej nie bedzie.

> Sprawa z aparatem jest o tyle niewygodna, że miejsca mam troche mało -
> robienie jakichś partyzanckich statywów rozstawianych przy każdej okazji
> - po 2-3 razach się odechce, zagracanie 0.5m2 na stałe też nie wchodzi w
Ja mam to zrobione tak ze nad miejscem gdzie stoi komputer i tak wisza szafki
wiec wystarczylo nad klawiatura zamontowac wygieta blaszke z dziura i srube
pasujaca do aparatu zorganizowac.
Calosc czynnosci to wyjecie aparatu podpiecie do komputera i przykrecenie do
blaszki. Jakies 30sek.
Lampke na biurku mam i tak wiec oswietlenie jest ok. Calosc zamontowana troche
powyzej glowy wiec nie musze sie o to ustrojstwo stukac.
Szybka stoi obok na podlodze wsunieta miedzy szafke a biurko.

> grę. W końcu - do skanowania jest skonstruowane urządzenie co się zwie
> skaner, tylko sprawa dobrania odpowiedniego.
Ano tak jest. Zalezy jakie masz priorytety.
U mnie kupno skanera a potem jego trzymanie gdzies na biurku jest za duzym
zagmatwaniem no i sporo kosztuje a aparatem sobie daje rade calkiem ok.
Wazne jednak jest aby mozliwe bylo wyzwalanie zdjecia z komputera bo wtedy obraz
jest nie poruszony i wygodniej sie tak pracuje.

> Nie jest wymagany (mam na laptopie windoze), ale byłoby to bardzo mile
> widziane.
Czyli przy zakupie sprawdz czy skaner na ktory sie zdecydujesz jest wspierany
przez linuxa.

--
Lukasz Sczygiel