Re: nowy laptop przymusowo z vista?

Autor: TJE <niematakiegoadresu_at_onet.ua>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 19:58:01 MET

gardziej pisze:
> jak tak patrze na oferty to wszedzie wpychaja viste.
> potrzebuje windowsa, bo bedzie na nim photoshop i flash.
>
> niedawno wyszla notka, ze asus rozpoczal program "XP alternatywa dla
> Vista", ale na ich stronach brak sterownikow pod XP do nowych laptopow.

Poszukaj sterowników na stronach producentów podzespołów, napewno tam
sobie leżą.
Ostatnio tak robiłem z acerem 5520 (nie swoim) i do grafiki pobrałem ze
strony intela, do modemu nie pamiętam skąd, do sieciówki pasowały te od
visty a do wifi na broadcomie ze strony della. Nie pamiętam co tam
jeszcze było ale ze wszystkim sobie poradziłem.

> nie orientujecie sie, czy jest jakas szansa na ominiecie visty?
>
> pozdrawiam
> p.g.

również pozdrawiam