Re: Jaka jest najszybsza dostępna na rynku karta na AGP ?

Autor: Thomas <angel_USUN_TO__at_bci.pl>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 19:53:56 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:fj405k.3gk.1@Hobby.od.21.lat...

> http://www.bazarcen.pl/product_470315.html
> http://icomp.pl/produkty.php?sid=karty_graficzne-519

Tylko, ze cena tej karty calkowicie nie usprawiedliwia tej jakby nie bylo
minimalnie wiekszej wydajnosci (w stosunku do X1950).
Wydajnosc geometryczna maja taka sama. Przepustowowsc pamieci tak samo.
Jedynie wypelnianie pixeli/tekseli GF ma wyzsza. A w 3dmark06 to sie
przeklada na ok 300-500 pkt wiecej, a roznica w cenie ok. 230-250 pln. Wg.
mnie calkowicie nieoplacalne. Ale fakt, ten GF jest szybszy niz X1950.
Ciekawe ile w Crysisie FPS by bylo wiecej? :)

Thomas