Re: Szukam gryzonia

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 22:35:52 MET

Użytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fiv6mq$28f$1@inews.gazeta.pl...
> Moim zdaniem nie ma różnicy. Obecnie używam Microsoft Wireless Optical
> Mouse i jestem bardzo zadowolony - byłem zrażony do bezprzewodówek, a ta
> mile mnie zaskoczyła. Działa na wszystkim, jest bardzo precyzyjna
> (żadnych przeskoków itp.), ciężka, wygodna i doskonale wykonana (myślę,
> że lepiej, niż Logitech), a zasilanie potrafi w niej działać i parę
> tygodni.

Tez chcialem to kupic dopuki nie zobaczylem w media markt. Rolka gladka i
chodzi
tak ciezko ze sie ruszyc nie da, jakies to zle wyprofilowane i niewygodne. W
porownaniu
z logitechami maksymalna tandeta. Chyba, ze chodzi o jakas wyzsza wersje niz
ta najprostrza
1.0 lub 2.0. A baterie powinny w tym chodzic nawet pol roku. Czytalem opinie
uzytkownikow i duzo
osob twierdzi, ze faktycznie wiec dziwne, ze tobie chodzi tak krotko. U mnie
logitech pokazuje jeszcze
chyba 330 dni chociaz uzywam jej przez miesiac dosyc intensywnie.