Re: Szukam gryzonia

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 22:05:07 MET

Reseller wrote:
> A jakie porownanie optycznej vs laserowej? Nie mam doswiadczenia w tym
> zakresie wiec...

Moim zdaniem nie ma różnicy. Obecnie używam Microsoft Wireless Optical
Mouse i jestem bardzo zadowolony - byłem zrażony do bezprzewodówek, a ta
mile mnie zaskoczyła. Działa na wszystkim, jest bardzo precyzyjna (żadnych
przeskoków itp.), ciężka, wygodna i doskonale wykonana (myślę, że lepiej,
niż Logitech), a zasilanie potrafi w niej działać i parę tygodni. Ale
jeśli chcesz zaoszczędzić, kup taniego OEM-a Logitecha.

k,