Re: Szukam gryzonia

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 22:56:11 MET

tu-i-tam wrote:
> Tez chcialem to kupic dopuki nie zobaczylem w media markt. Rolka
> gladka i chodzi tak ciezko ze sie ruszyc nie da, jakies to zle
> wyprofilowane i
> niewygodne. W porownaniu z logitechami maksymalna tandeta.

Właśnie niezupełnie - mam też Logitecha MX500, kiedyś topowy model. I po
dwóch latach używania rolka działa... źle (także przez to, że jest
gładka). MS ma rolkę z ząbkami, która działa świetnie.

> Chyba, ze chodzi o jakas wyzsza wersje niz ta najprostrza
> 1.0 lub 2.0.

Taka jak tutaj (na dole, po prawej): www.emcomputers.net/
Zasilanie pewnie działałoby dłużej, gdybym nie używał normalnych
akumulatorków AA - podejrzewam, że one zwyczajnie ulegają
samorozładowaniu. Poza tym nadajnik mam dość daleko, a z komputera
korzystam często ponad 12h dziennie.

k,