Re: laptop do pracy z tekstem bez twardego dysku

Autor: Andrzej S. <as_at_asas.pl>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 10:14:29 MET

Użytkownik Marek napisał:
> chciałbym sobie sprawić takiego starego laptopa do pracy z tekstem,
> chodzi o to aby był na tyle mocny aby poszedł na nim maksymalnie
> uszczuplony XP ewentualnie windows 2000 + open office i firefox

Nie zgodze sie z wiekszością przytoczonych sugestii.
Całe lata uzywałem laptopa mniej wiecej dokładnie do
tego, o co pytasz, także do zrzucania zdjęć.
Niedawno z trudem go sprzedałem, aukcja jeszcze wisi,
więc podam link:

http://allegro.pl/item260070181_dell_400_mhz_akcesoria_stan_doskonaly.html

To wystarczy aż nadto, z tym, że był MS Word, nie OF.
Jasne, że lepiej byloby mieć więcej pamieci, wiekszy dysk i
szybszy procesor (mam teraz :-) ). Ale po co?

pozdrawiam

--
A S