laptop do pracy z tekstem bez twardego dysku

Autor: Marek <no.email_at_no.spam>
Data: Sat 01 Dec 2007 - 17:51:01 MET

chciałbym sobie sprawić takiego starego laptopa do pracy z tekstem,
chodzi o to aby był na tyle mocny aby poszedł na nim maksymalnie
uszczuplony XP ewentualnie windows 2000 + open office i firefox

wiem że matryca jest najdroższa, zależy mi na max 800x600 i 256
kolorów przy tym może mieć kilka zdechłych pixeli - nic nie szkodzi

chodzi mi o to aby nie miał absolutnie części ruchomych, np.
wentylatorków, dysków twardych itp... oczywiście poza cdrom, ale to
też niekonieczne

komputer ten ma służyć głównie do pracy z tekstem, i niczego więcej -
dane chciałbym przechowywać na pen-drivie, tak więc jedyny wymóg to
szybkie porty USB

baterii też lepiej aby wręcz nie było bo zwiększa to ciężar tego
wszystkiego

jakich widełek cenowych mogę się spodziewać za takie coś ?