Re: laptop do pracy z tekstem bez twardego dysku

Autor: - <zdrada966_at__wytnij_o2.pl>
Data: Sat 01 Dec 2007 - 19:07:59 MET

> chciałbym sobie sprawić takiego starego laptopa do pracy z tekstem,
> chodzi o to aby był na tyle mocny aby poszedł na nim maksymalnie
> uszczuplony XP ewentualnie windows 2000 + open office i firefox
>
> wiem że matryca jest najdroższa, zależy mi na max 800x600 i 256
> kolorów przy tym może mieć kilka zdechłych pixeli - nic nie szkodzi
>
> chodzi mi o to aby nie miał absolutnie części ruchomych, np.
> wentylatorków, dysków twardych itp... oczywiście poza cdrom, ale to
> też niekonieczne
>
> komputer ten ma służyć głównie do pracy z tekstem, i niczego więcej -
> [...]

to sie raczej wyklucza. bo jesli tani i 800*600 to nie bedzie usb.

moze toshiba tetra z jakims PII, ale to 13" i drogie bedzie pewnie (ze
350zl, nie wiem czemu)..
kiedys mialem w swoich lapah hinote ultra 2000 - 233mmx, tani byl bardzo ok
150zl (ale bez USB), panasonic PIII600+256MB tez dobrze mnie wyszedl cenowo
niedawno (250zl). ale wszystkie to napednowce.

proponuje skupic sie na czyms z PII/PIII i win2000 lub xp bez bajerow
przyzwoicie chodzi, openoffice troche zamulal na np. pII450MHz, ale abiword
tez istnieje ;)