Moj komp sie wylacza jak odpalam gre albo film

Autor: Petruja <petrujaWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 14:07:18 MET

Mam problem, poniewaz moj komputer sie czesto wylacza przy odpaleniu gry lub
jakiegos filmu. Pokazuje mi sie niebieski ekran i... Shut-Down - Komp sie
restartuje, o co chodzi ??? Moja konfiguracja to :

CPU: Intel Pentium Core2 Duo 3.0GHz
RAM: 3GB DDR2
Grafika: Asus Geforce 8800 GTS 640MB
Plyta glowna: Gigabyte
Zasilacz: TAGAN 430W
... karta dzwiekowa Creative X-Fi, Dysk Seagate 340GB... reszty nie bede pisal,

aha i jeszcze mam UPSa : APC 500 z programem PowerChute, czy to moze przez
niego ??? Ale patrzylem na ustawienia i nic tam nie znalazlem