Re: Moj komp sie wylacza jak odpalam gre albo film

Autor: Michał <mmmm_at_edwew.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 14:22:53 MET

> CPU: Intel Pentium Core2 Duo 3.0GHz
> RAM: 3GB DDR2
> Grafika: Asus Geforce 8800 GTS 640MB
> Plyta glowna: Gigabyte
> Zasilacz: TAGAN 430W
> ... karta dzwiekowa Creative X-Fi, Dysk Seagate 340GB... reszty nie bede
> pisal,
>
> aha i jeszcze mam UPSa : APC 500 z programem PowerChute, czy to moze przez
> niego ??? Ale patrzylem na ustawienia i nic tam nie znalazlem

Na twoim miejscu w pierwszej kolejności posprawdzał bym temperaturę na
procku i grafice. Druga sprawa to napięcia na zasilaczu. Może jest program
rejestrujący te parametry do pliku, byś mógł sobie je obejrzeć po restarcie
systemu. Ja takiego nie znam, bo od lat nie mam problemów z wieszaniem się.
Ostatni restart,miałem z powodu zablokowanego wiatraka Arctica, który dmucha
na grafikę. Grafika się przegrzała i efekt jak u Ciebie.

Pozdrawiam