Złożenie kompa stare+nowe graty

Autor: 205XS <viper_31_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 14:10:03 MET

Witam

Chciałbym troszke odświerzyć komponenty mojego peceta i w związku z tym
zrobiłem mały spis części.Cześć z gratów by została stare,bo są w niezłym
stanie i nie ma potrzeby wymieniać
STARE GRATY
-Obudowa Modecom Fresh
-Nagrywarka DVD LG z funkcją Light Scrible(nowa) i zwykła nagrywarka CD też
LG
-Monitor LG Flatron F700B
-Głośniki,mysz,klawiatura etc ...

a Nowe by doszło:
-Płyta główna Asus P5B I965 SATA 2 DDR2 PCI Ex
-Procek Intel Core 2 Duo e4500 2,20GHz
-HDD Samsung 250GB SATA2
-Grafa Asus GF 7600 GS 256 MB EN 7600
-RAM Kingston DDR2 1024 533 CL 4
-Zasilacz Tagan TG 530 U15
-Moze kiedyś jakiś LCD 17"

Czy byłby to dobry zestawik czy może byście coś zmienili ??
Aha...i najważniejsze maxymalnie moge wydać na nowe graty do 1.600zł

:)