Zestaw miniPC

Autor: Doman <tdoman_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 13:31:43 MET

witam wszystkich,
próbuję złożyć sobie zestaw miniPC, ale ponieważ ostatni raz składałem
sobie komputer pięć lat temu, nieco wypadłem z obiegu i nie do końca
się orientuję jaki sprzęt zaspokoi moje potrzeby. Są one następujące:
- komputer musi być mały - najlepszy byłby notebook, ale przy moich
potrzebach cena byłaby dwa razy większa no i zerowe możliwości
modernizacji - dlatego miniPC
- komputer musi być cichy, co nie oznacza że nie może go być zupełnie
słychać, filmów na kompie nie oglądam, ale nie chcę żeby mi coś zbyt
natarczywie brzęczało
- aktywność: 40% internet, 40% praca (CAD, programowanie), 20% gry
- grywam przeważnie w starocie, ale chcę mieć możliwość w miarę
komfortowego odpalania nowości, chętnie spróbuję np. Wiedźmina lub
nowego NFS, chcę też być gotowy na Starcraft 2 - o ile się doczekam
- zestaw ma być przyszłościowy, tzn. chcę na nim spokojnie pracować
przez kolejne pięć lat - super nowe gry nie są priorytetem
- chciałbym się zmieścić w 3000 brutto bez monitora i peryferiów

Wstępnie złożyłem sobie następujący zestaw:

1 ProcesorIntel Core2 Duo E4600 2,4GHz (S775) BOX 499.00
2 Obudowa SilverStone Sugo SG01B Evolution Black 555.00
3 Płyta główna Asus P5E-VM DO Intel Q35
zawiera: karta graficzna, karta muzyczna, karta sieciowa 407.00
4 Pamięć RAM 2 x GoodRam DDR2 1GB 667MHz 128.00
5 Dysk twardy IDE/SATA WD Caviar RE 320 GB WD3200YS 16MB cache SATA-II
325.00
6 Napędy optyczne Pioneer DVD+/-RW DVR-212 bulk black (Serial ATA)
114.00
7 Zasilacz Zasilacz Be-quiet Dark Power PRO P6 ATX 530W 438.00
8 Karta graficzna GeForce 8600 GT Asus 256MB HDTV & DVI (PCI-E) 365.00