Re: Zestaw miniPC

Autor: spdk <mike.pawlik_at_youregonnadiesoon.com>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 18:13:20 MET

Doman pisze:

> 2 Obudowa SilverStone Sugo SG01B Evolution Black 555.00

Sugo absolutnie ale to absolutnie NIE jest mini. Zmierz swoja obecna
obudowe i porownaj rozmiary. Na zdjeciach wyglada ladnie, ale tak
naprawde to wielkie bydle, ktore trudno gdziekolwiek ustawic. Zwroc
uwage zwlaszcza na szerokosc i sprobuj sobie wyobrazic taka bryle kolo
monitora. A jak Ci sie nudzi, wykonaj model z papieru w skali 1:1 - od
razu zmienisz zdanie ;-)

Rozgladalem sie troche za malymi obudowami i prawie nie da sie pogodzic
rozmiaru z graniem (naprawde zgrabne obudowy nie maja slotu pci-ex).
Jesli jestes gotowy granie odrzucic, to popros kogos by sprowadzil Ci ze
stanow najlepszego maca mini :-) To jest mini... Wpakujesz mu 2GB ramu,
ustawisz kolo bydlackiego monitora i goscie beda pytali "a gdzie masz
komputer?"

> 4 Pamięć RAM 2 x GoodRam DDR2 1GB 667MHz 128.00

Na jakim systemie pracujesz? Bo do CADa to chyba 4GB, za te cene grzech
nie kupic.

> 5 Dysk twardy IDE/SATA WD Caviar RE 320 GB WD3200YS 16MB cache

Dwutalerzowy? Lepiej zrezygnowac z czesci pojemnosci na rzecz 1 talerza.
  Nie musisz robic chyba backupu internetu, ja na swoim 160GB mam na
ogol 100 wolnego ;-) A jest ciszej. Zwlaszcza z jakims wspomagaczem w
rodzaju quiet drive.

> 7 Zasilacz Zasilacz Be-quiet Dark Power PRO P6 ATX 530W 438.00

Bez sensu. Za ~230 pln mozna kupic b. dobry i cichy zasilacz. Zostanie
na ten ram. (Seasonic S12 II w mocy jaka uznasz, ale IMO na ten zestaw
330 wystarczy - kosztuje jakies 200-210pln)

--
Pozdro! Michal aka spdk @ mike kropka pawlik at gmail kropka com @
"You have played Guitar Hero enough to reach 1 million points!