Re: Zestaw miniPC

Autor: Player <player_at_nooooooooooooooooooooooooo.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 15:41:00 MET

>witam wszystkich,
>próbuję złożyć sobie zestaw miniPC, ale ponieważ ostatni raz składałem
>- aktywność: 40% internet, 40% praca (CAD, programowanie), 20% gry

w temacie MINIPC + takie zastosowania jak napisałeś to ja kupił bym sobie
jakąś uzywke markową na allegro za 3-4x mniejsze pieniądze, jest to ciche,
całkiem wydajne

np
http://www.allegro.pl/item253987684_253987684.html

a nawet ze starszymi prockami jak P4 HT gdzie wybór jest przeogromny bo
wydawanie 1000zł na samą obudowe z zasilaczem do internetu i programowania
to bezsens ;)