Re: szkodliwość drukarki laserowej

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Sat 24 Nov 2007 - 15:23:04 MET

Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 24 listopad (sobota),
znalazłem donos TW *antonina sadłowska*,
o treści cytowanej poniżej:

> Mam może dziwne pytanie - ale nie jest to żart:
> czy drukarka laserowa ma szkodliwy wpływ na zdrowie jeśli znajduje się w
> niewielkim pokoju w którym na stałe mieszkam; mam na myśli zarówno jej
> oddziaływanie gdy drukuje jak również gdy jest wyłączona.
> Dziękuję

Jak jest wyłączona? Nie.
Jak drukuje? Ozon się wydziela z niej, po zatym niezbyt przyjemny zapach
palonego tonera.

--
...:::WISKOLER:::...
Nie wymagaj od żony logicznego myślenia,