Re: TANI A ZARAZEM DOBRY KOMPUTER DO DOMU

Autor: Franek <Jakub_Frankowski_at_interia.pl>
Data: Sat 24 Nov 2007 - 15:30:19 MET

Cześć !

"Kup tańszy procesor i płytę główną: z Athlonem X2 albo najtańszymi
E2140-E2180."

Pare latek temu kupiłem sobie lepszą kartę graficzną (ATI Radeon 9250
128mb) do starej płytki głównej. Ale to i tak nic nie dało bo stara
płyta główna nie obsługiwała większych kart graficznych, i wyszło na
to samo. Mogłem do niej kupić jakiegoś GeForce 9999GT i było by to
samo co moja pierwsza karta graficzna. Więc dlatego chce kupić lepszą
płytę główną. Masz racje kupie tańszy procesor bo będzie z nim j/w, i
do tego 2GB ram.

"> - Tracer Xeno TRO-790
> (400W)
> (obudowa)

Mam nadzieję, że rzeczywiście tylko obudowa. Bo zasilacz z tego
zestawu
z całą pewnością się nie nadaje. Mało tego, będzie stwarzał duże
zagrożenie uszkodzenia pozostałych podzespołów komputera. "

Obudowa na 100%, a co z zasilaczem, dlaczego się nie nadaje? Jest za
słaby? Jeśli tak to mogę kupić samą obudowę a zasilacz dokupić inny.

Jaka konfiguracja była by dobra? Zaproponujesz mi coś? Chce wydać max
1500zł i od tego trzeba odliczyć na obudowę z 200zł No ostatecznie
całość 1600zł

Pozdrawiam Kuba