Re: ( ! długie) Ostrzeżenie o działaniu systemu negocjacyjnego hurtowni komputerowej AB S.A.

Autor: <bajkonur_at_interia.pl>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 11:03:55 MET

> Nie widzę żadnego powodu, abyś miał dostać rabat wyższy, niż wynikało
> z auto-negocjacji. Wyjątkowo, dopuściłbym możliwość zwrotu.

klopot w tym ze ostatecznie okazalo sie, ze autonegocjacja wypadla tak, ze nie
dostalem zadnego rabatu od standartowego cennika - zapewne osoba ktora
rozpatrywala moja propozycje zlapala sie za glowe patrzac co napisalem (te
przykladowe 8 zł za procesor) i odrzucila wszystko nie proponujac zadnej
obnizki - przy czym dla mnie wygladalo to jak pozytywne rozpatrzenie, tylko z
jakiegos powodu bez zmiany ceny (pomylka?) i z tym zadzwonilem do handlowca -
ciag dalszy juz znasz

> Trzeba znaleźć balans między szacunkiem i pomocą dla klienta a
> własnymi zasadami. Moim zdaniem AB tu nie zawiniło. Ale to już jest
> opinia indywidualna, Ty jak widzę sądzisz inaczej.

Sadze inaczej. Ale milo jest uslyszec ze szanujesz rozmowce :)

pozdrawiam,
Kuba