Re: upgrade biosu - p5b deluxe

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 01:29:05 MET

Użytkownik "Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki" <psychotrop_sp@op.pl>
napisał w wiadomości news:fi1bj9$53g$1@news.onet.pl...

> właśnie pytałem kolegę od którego kupiłem tą płytę.
> mówi że próbował wszystkiego i nie zadziałało.
> robił to w różnych konfiguracjach pamięci, resetował bios, próbował z
> flasha, z dyskietki z cd ...

Wiesz, poza tym, żeby dany program uruchomić to trzeba jeszcze zrobić to
prawidłowo. Nie żebym oskarżał twojego kolegę o nieudolność (płyta
rzeczywiście mogła paść tak, że nawet CrashFree BIOS nie dał rady), ale wiem
że niektórym ludziom problemy sprawiają jeszcze prostsze programy niż ten
asusowy "odzyskiwacz" biosu.